راهنمای فنگ شویی: هارمونی خانه من!

شروع سال جدید فرصتی است برای تغییر و تحول. همه چیز در خانه شما از پادری گرفته تا لوستر آویزان به سقف منعکس کننده شماست، بنابرین خانه ایی با دکوراسیون آرامبخش بازتاب آرامش درونی شما خواهد بود. فکر نمی کنیم کسی را پیدا کنید که به آرامش نیاز نداشته باشد بگوید. برای رسیدن به این آرامش با هم راهنمای فنگ شویی برای تازه کاران را مرور می کنیم :

راهنمای فنگ شویی: هارمونی خانه من!

1- خانه را مرتب کنید:

قانون اصلی فنگ شویی این است: به هم ریختگی ممنوع!. انرژی یا چی (chi)  باید بتواند آزادانه در تمام فضا جریان یابد. به هم ریختگی جلوی جریان آزاد انرزی را می گیرد. برای همین مرتب کردن خانه تاثیر مثبت دارد. با مکانی شروع کنید که بیشتر از بقیه جاها آزارتان می دهد وروزانه یک زمان 10 الی 15 دقیقه ایی برای مرتب کردن اختصاص دهید. وسایلی را که دوست ندارید یا از آن استفاده نمی کنید، دور بریزید یا ببخشید.

بیشتر بخوانید: خانه تکانی:هیولایی به نام کمد، 6 اشتباه بزرگ در شستن ملافه ها، 6 عادت نظافتی که باید ترک کنید

2- درها را به انرژی مثبت باز کنید:

ورودی خانه ایی که با اصول فنگ هماهنگ شده باشد همیشه جذاب و دوست داشتنی است و باعث می شود از برگشتن به خانه حس خوبی داشته باشید. اولین چیزی که پس از ورود به خانه می بینید، بازتاب حس و حال کل خانه است. یک اثر هنری زیبا، یک صندلی راحتی و یا هر چیزی که برایتان خوشایند است را در این قسمت قرار دهید.

بیشتر بخوانید: 26 راه ساده برای داشتن خانه ایی شیک، خانه ایی برای شاد بودن

3- یک گلدان انتخاب کنید:

گیاهان سموم و آلودگی الکتریکی  وسایل برقی را جذب کرده و هوا را تصفیه میکنند. در علم فنگ شویی گیاهان و گلدان های کوچک، حس و حال به هم ریختگی را تداعی می کنند، بنابراین هرچه بزرگتر بهتر. خوشبختانه در میان گیاهان بزرگ هم گیاهانی با مراقبت کم و نگهداری آسان وجود دارند. اریکا پالم گیاه مناسبی است که حدود دو متر رشد می کند و به دلیل خاصیت تصفیه هوا که ناسا نیز آن را تایید کرده معروف است. همچنین نگهداری از این گیاه بسیار ساده بوده و کاملا مناسب افرادی است که هیچ گیاهی زنده از زیر دستشان در نمی رود.

بیشتر بخوانید: 15 گیاه معروف مناسب تراریوم،تکثیر گیاه جاودانگی: آلوئه ورا

4- کنترل اتاق خواب را در دست بگیرید:

فنگ شویی پیشنهاد می کند تخت خواب را در قسمتی از اتاق قرار دهید که ورودی را به خوبی ببینید. قسمت بالای تخت را باید پشت به دیواری قرار دهید که در روبروی آن است. این دکوراسیون استراتژیک، باعث میشود احساس امنیت کرده و هر که را وارد اتاق خواب می شود به راحتی ببینید.

بیشتر ببینید: ایده هایی برای رنگ آمیزی اتاق خواب

5- شکسته ها را تعمیر کنید:

قفسه های شکسته، شیر هایی که چکه می کنند و حتی لباس هایی که سوراخ یا پاره شده اند همه مانع جریان نشاط در خانه هستند. این وسیله های قراضه بازتاب دهنده حس فرسودگی هستند. بر روی هر وسیله خرابی که در خانه دارید یک برچسب قرمز بزنید تا نشان دهنده خواست شما برای تغییر آن باشد. کم شدن برچسب ها با تعمیر هر یک وسایل فرسود ه یا جایگزین کردن آن با وسائل جدید، سمبل تغییر مثبت انرژی است.

6- مرزها را بشکنید:

آویزان کردن تابلو ها در یک خط مستقیم همان چیزی است که فنگ شویی آن را " پیکان سمی" می نامد. این کار باعث می شود فضایی ناراحت ایجاد شود. برای ایجاد جریان طبیعی انرژی و تلطیف فضا از این دیوار گالری ها ایده بگیرید.

7- صدای پای آب:

فواره های آب معروف ترین درمان فنگ شویی هستند. عنصر آب با ثروت در ارتباط است و جاری کردن آن باعث جاری شدن پول خواهد شد. همچنین فواره ها فیلتر های طبیعی هوا هستند، آنها یون ها منفی هوا را به خود جذب می کنند. فواره را روبروی در ورودی قرار دهید تا نشان دهنده جریان ثروت باشد اما از قرار دادن آن در اتاق خواب پرهیز کنید که نشان دهنده اضطراب و غم است.

 

تا کنون 0 دیدگاه ثبت شده است.

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

مطالب پیشنهادی

چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir