راهنمای خرید شلوار لی

وقتی پای انتخاب شلوار به میان می آید شلوار لی در صدر جدول قرار دارد. این نوع شلوار ها هرگز از مد نمی افتند و با همه چیز ست می شوند.در ادامه نکاتی را عنوان می کنیم که بد نیست هنگام خرید یا شستشو شلوار لی آنها را به یاد داشته باشید.

راهنمای خرید شلوار لی
  •  در صورت امکان یک سایز کوچکتر از سایز خود بخرید. شلوار لی همیشه پس از کمی پوشیدن تا 10 درصد گشاد کی شود. بنابراین موقع پرو سایزی راانتخاب کنید که کاملا چسبیده باشد.
  • این یکی از محبوبترین توصیه های ماست. دو تا بخرید. اگر مدل مورد علاقه تان را با قیمت مناسب پیدا کردید پس دوتا بخرید شاید دیگر به این خوش شانسی نباشید.
  • انواع زیپ دار را به جای دکمه ایی انتخاب کنید. شلوار های زیپ دار در قسمت کمر ظاهر آراسته تری داشته و صافتر به نظر می رسند.
  •  کمربند مورد علاقه تان را هنگام خرید همراه داشته باشید. اگر قصد پوشیدن کمربند را دارید هنگام خرید آن را به همراه داشته باشید تا مطمئن شوید که درون حلقه ها به درستی جا می گیرد.
  •  قبل از هرگونه تغییر در اندازه قد یا کمر حتما شلوار را شسته وخشک کنید تا در صورت آب رفتن بعد از تغییرات دچار مشکل نشوید.
  •  از خیاطی که قد شلوار را برایتان کوتاه می کند بخواهید لبه اصلی شلوار را برایتان نگه دارد یا به اصطلاح آن را اورجینال کوتاه کند. 
  • هنگام شستشو حتما از آب سرد استفاده کنید. آب گرم باعث آب رفتن این شلوار ها می شود
  •  برای حفظ رنگ این شلوار ها آنها را پشت و رو بشورید و هنگام شستشوی این شلوارها از نرم کننده استفاده نکنید. همچنین پیش از اولین شستشو آنها را در آب نمک خیس کنید.
  •  شلوار لی را در معرض باد خشک کنید . حرارت باعث آب رفتن پارچه می شود
  •  شلوار لی های فانتزی خود را به خشکشویی بدهید تا مدت بیشتری از زیبایی آنها استفاده کنید.
تا کنون 0 دیدگاه ثبت شده است.

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

مطالب پیشنهادی

چند سال دارید؟ آیا میدانید مراقبت از پوست فعالیتی برای تمام عمر است؟
شاید در نگاه اول مراقبت از پوست کاری پر هزینه و وقت گیر به نظر برسد اما داشتن یک روتین صحیح میتواند به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه کمک شایانی باشد. هر روز تبلیغات زیادی در مورد محصولات زیبایی میبینیم اما واقعا کدامیک از این ح محصولات میتواند به شما کمک کند؟ با مطالعه ی این مقالات میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد نیاز پوست خود به دست آورید.
تولد هر فرزند پنجره ای به دنیایی جدید به روی پدر و مادر باز میکند.
اگر میخواهید در این دنیای جدید چندان هم غریبه نباشید شاید مطالعه این مطالب برایتان جالب باشد
زندگی در برگهای سبز جاریست. با افزودن سبزی به خانه های خود زندگی را هدیه دهید.
باغبانی یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هاییست که میتوانید در خانه به آن مشغول باشید. گیاهان علاوه بر زیبایی و تصفیه هوا آثار بسیار مفید دیگری را نیز به زندگی شما هدیه میکنند. باغبانی از لحظه ای که با نوازش برگها و ریشه ها آغاز میشود تا جایی که به گلدانی که ساخته اید نگاه میکنید برای شما آرامش و رضایت به همراه دارد و پس از آن هم زیبایی گوشه ای از خانه شما و هوایی که پاک تر از همیشه است را برایتان به ارمغان می آورد. برای مطالعه بیشتر در مورد این هنر مطالب زیر دا دنبال کنید.
نگران کوچک بودن خانه خود نباشید.
ایده هایی برای دکوراسیون که میتواند خانه کوچک شما را هم زیبا تر و هم بزرگتر نشان دهد را در مطالب زیر دنبال کنید.
با تکنیکهای ساده آرایشی نتایج بهتری از خودآرایی بگیرید.
اشتباهاتی هست که باعث میشود نتیجه آرایش روزمره شما چندان دلچسب نباشد. با نکته های کلیدی خودآرایی آشنا شوید.
کلیه اطلاعات موجود در این سامانه توسط قانون حمایت از مولفین محافظت می شود. طراحی و پشتیبانی شده توسط 3DQuest.ir